promenerar flera kilometer i flytoverall.. står och svänger med ett spö 10 timmar i sträck.. känns inte som om jag behöver någon mer träning..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tränar ni nåt?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av furanMin filosofi går ut på att människan har ett visst antal hjärtslag tilldelat sig när hon föds. Livet går således ut på att vara rädd om det antalet och inte slösa på värdefulla pulsslag.
Använder mig av högre hjärtfrekvens endast vid speciella tillfälle, te.x när frugan ler pillemariskt på lördagkvällen...
Jag har tränat 2-9 pass i veckan nu i c:a 13 år, intensiteten beror på årstid och mån av tid (styrka/löpning/cykling). Mår skit efter ett par dagar utan träning.
Har även börjat med fridykning en del och tränar torrapnea någon gång i veckan (mest för att det är kul).
Och nej jag är inte fanatisk, kränger gärna en bärs eller femSenast ändrad av salmo32; 2005-12-01, 21:07.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av salmo32Din filosofi fungerar inte... Regelbunden träning sänker vilopulsen så pass att en vältränad person "förbrukar" färre hjärtslag per vecka (även fast högre puls under träningspassen medräknas).
Enkelt förresten, ponera att du har en vilopuls på... 60? och jag på.. 90?
Om du tränar så kanske du ligger på.. 150? Hur många timmars träning behövs det då för att slå mitt medel på 90?
-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
Besserwisser ;)
Puls!
Ursprungligen postat av furanKan nå´tt snille räkna på detta?
Enkelt förresten, ponera att du har en vilopuls på... 60? och jag på.. 90?
Om du tränar så kanske du ligger på.. 150? Hur många timmars träning behövs det då för att slå mitt medel på 90?
Mvh!
\Besserwisser
Kommentera
-
Ursprungligen postat av IvmanVad vet jag? Skulle själv aldrig prova.
"Har nämligen hört att feta fiskare får fetare fiskar"
// Ivman
Hahahaha
Tränade fotboll i 12 år... Fick problem med ett knä... Höll upp 5 år och fick lite ölmage... Då började jag jogga 2 ggr i veckan och körde styrketräning 1-2 ggr i veckan... Det var inte så smart att gå in hårt direkt... Nu har jag haft ont i båda knäna i 2 månader
Ne, jag håller med Ivman
Kommentera
-
Nja fast jag ska ju ut o borra is i morrn hmmm motorborr o 7cm is de blir nog inte mycke till träning deEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Du borde ju kunna köra styrketräning utan att använda benen.
Ursprungligen postat av GoldenHahahaha
Tränade fotboll i 12 år... Fick problem med ett knä... Höll upp 5 år och fick lite ölmage... Då började jag jogga 2 ggr i veckan och körde styrketräning 1-2 ggr i veckan... Det var inte så smart att gå in hårt direkt... Nu har jag haft ont i båda knäna i 2 månader
Ne, jag håller med Ivman/Lazinko
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 349 visningar
0 gillar
|