vad heter spelet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fler tjejjer?
Collapse
X
-
P A
Ursprungligen postat av StrandkrabbanJahapp........så var man tillbax här inne igen då efter lång tystnad....stack huvvet i sanden för några dagar sedan, det blev för mycket allting bara helt neklet. Flytten är på g ganska mycket, kompisar ringer om diverse problem 20 gånger om dagen och berättar samma saker de berättat 30 gånger innan typ.....och glömmer litegrann ibland att fråga hur lilla jag med mår kanske...men men, allt är bättre nu och jag känner mig lugnare:*vrider skallen helt varv som i excorsisten*...hahahaha!!
Är väl inte speciellt stresstålig så det blev lite för mycket festande och många plikter på en och samma gång men nu tar jag det lite lugnare. Det hänger ett fint diplom ovanför min säng nu...angående att jag inte gick ut igår utan var hemma istället....*ASG*...lite sarkasm är aldrig fel inte sant...
Hur är allt med dig annars? Flytt klar? Onödigt att fråga egentligen...en flytt verkar aldrig bli klar ju...alltid hittar man någon liten skitlåda i ett skitigt hörn som man glömt packa upp*s*!! Är det jul snart förresten?? Redan...*suck*.....vem ska laga köttbullar tilmig då...jag har ju fullt upp*s*...närå, i jul tänker jag bara ta det lugnt!! Förra julen så stressade vi arslena av oss pg.a att vi bestämt oss för en liten tripp på 50 mil också..det var inte lätt att kläma in mend et gick....tror jag för jag låg i 39 graders feber så jag är lite osäker på verkligheten där*asg*...
Så i år får det bli lugnare faktiskt.
Snö har vi fått så det står härliga till!! Antar att det är en del uppe i "Nisseland" med kanske, hehe?!!
Jahapp.....nu fick man en irriterad kattrumpa i skärmen så nu är det nog dags att sluta skriva och ägna den håriga saken lite uppmärksamhet*s*!!
Ha det gott så hörs vi igen!!
Kramkramjam
Ja nog faen har du vart tyst alltid..hehe..
Näe..bara skojjar..Det gör ingenting..Ibland behöver man varva ner lite o gömma sig. Helt förståeligt..Och som du håller på på nätterna..Man kan tro du är jag för tjugo år sedan..;o)
Jo sådana där tjatare finns ju en del..Och dom brukar alltid dyka upp när man inte har tid, av någon anledning. Och då blir det ju lite jobbigt om det är massor av annat på gång..
Flytten ja..Jodå..Det rullar på. Förra veckan blev det utslagning av garderobstak, putsning, spackling, vävsättning (Måste, för väggarna är så gamla o torra), målning o sånt. Ikväll blir det sättning av reglar o om jag hinner även hyllplan..Sedan är det bara detaljerna kvar till den ultimata fiskegarderoben..Ja alltså..Den ultimata i just DEN lägenheten..hehe..
Blev sur igår..Dunkade ihop datorn o skulle koppla upp..Tji fick man..Ingen sync mellan modemet o operatören, så det blev felanmälan o det kan dröja upp till fem dagar..Tyyypist..Och det börjar närma sig räkningebetalningar o sånt o man behöver burken..JoJo..
Fan..Nu är vinterfan här igen..Snö o skit o kallt..Och jag vill gå i ide..Nåja..Tiden går fort o snart är våren här och fisket och alla tjejjer som plötsligt kommer fram ur sina iden, och..Ja alltså..Du vet..Tjejjer försvinner på vintern o kommer tillbaks på våren. Helt klart..Flyttfåglar är vad dom är..ganska natruligt att engelsmännen brukar nicknejma tjejjer för "birds"..helt sant.. :o)
Jodu..Nu väntar jobbet..Lite mejlsyök nu på morgonen, verkar det som..Outlooken spökar. Så jag får ta hem mejlen på andra vägar.Det går det med, även om en del inte tror det..ti-hi
Hörs sen..Slappa på nu, gumman..
Kramosånt till sen..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 393 visningar
0 gillar
|