Ursprungligen postat av Strandkrabban
Har alltid haft svårt för sångaren i Metallica. Låter liksom som han "försöker sjunga häftigt" på nått sätt..Fast det är bara en personlig känsla jag har liksom..Jaja..
Och nu blev jag glad..Fast det är klart. Skåningar brukar ha bra bierkoll..:o)
Som tur är har jag grejjat det mesta i "organisationsväg" redan..bara det där med att skicka ut till polarna att man har ny adress..+ Lite såna saker..
Haha..Nu har frugan gått lös på böckerna vi har. Hittade "Pelle Snusk"..Höjdarbok..
Det som är irriterande är att det inte finns UPC i nya kåken..Får bli ADSL..Men vad tusan..Det får gå tills vidare..
Men duuuuuuu....Passa dig för dom där som låter konstigt..Sotis har en liten motor i sig. När han startar den o kryper in och borrar in nyllet i armhålan på mig. Brukar jag bli supersömnig. Så därför har jag insett att han har en inbyggd sömnmedelspump. Det är den han surrar med när han injicerar barbiturater i min stackars kropp..Livsfarligt..
Skönt att den blev klar. Är du nöjd med hur det blev så är det ännu bättre. Så nu kan du verkligen fira ordentligt. EN cigg..Näe..Kedjerök ett tag..
På tal om det..När jag bökar med hemsidor, eller photoshop eller liknande, brukar det går hur mycket cigg som helst *rossel*, haha..
Är det inte bättre med solrosost o mögelfrön??
Kommentera