Oj... Denna tråd var ju inte lite lång... Det vore faktiskt bra ifall Strandkrabban och PA började skicka PM till varandra istället. Det är just det PM funktionen är till för...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fler tjejjer?
Collapse
X
-
P A
Ursprungligen postat av StizoOj... Denna tråd var ju inte lite lång... Det vore faktiskt bra ifall Strandkrabban och PA började skicka PM till varandra istället. Det är just det PM funktionen är till för...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P AHär försöker vi skapa den längsta och onödigaste tråden någonsin på FS, och så ska det tetas..Tråkmåns.. ;o)
Men (o)seriöst asså........får man inte skriva i forumet bara för att tråden blir lite extra lång??Strandkrabban
Kommentera
-
Jo visst får trådar bli långa. Det gör absolut ingenting. Men tråden handlade om "Fler Tjejer". Sen att ni skriver om allt mellan himmel och jord kanske inte är så intressant för oss andra fiskesnackare. Ni skriver ju redan nu till varandra. Då kan man lätt göra det via PM.
Nu är det i och för sig bara denna tråd som har blivit lite offtopic så jag låter den vara kvar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av StizoJo visst får trådar bli långa. Det gör absolut ingenting. Men tråden handlade om "Fler Tjejer". Sen att ni skriver om allt mellan himmel och jord kanske inte är så intressant för oss andra fiskesnackare. Ni skriver ju redan nu till varandra. Då kan man lätt göra det via PM.
Nu är det i och för sig bara denna tråd som har blivit lite offtopic så jag låter den vara kvar.Strandkrabban
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av StrandkrabbanBaha, ja just det*s*...det´var ju jag som startade den, hade jag helt glömt bort ju Kanske PA och jag skulle ta och börja en annan tråd kanske? Som även är intressant för alla andra menar jag.
PM är för fjollor..Här ska inte pe-emmas i onödan..
*retas*
Det här kommer till slut bli en kult-tråd när det är uppåt 2-3000 inlägg..Heklt klart. Så det är bara att mangla på om allt..
Men Strandkrabban kommer köra på i storstövlarna..Och vill vi så kör vi på annat sätt också. Men det ger sig med tiden..
Nu ska jag jobba lite..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P AHär ska banne mig inte vara någon "on topic" inte..Å andra sidan..Vad är rätt ämne inom fisket? Baaaaara fiske blir lätt tråkigt. Finns ju andra saker inom fisket åxå typ..Som bira, sex, råkkenråll o annat skoj..hehe..Bara kolla på Muskie101 siten t.ex som är en supersajt inom fisket. Där finns trådar om precis allting trots att det är en fiskesajt.
PM är för fjollor..Här ska inte pe-emmas i onödan..
*retas*
Det här kommer till slut bli en kult-tråd när det är uppåt 2-3000 inlägg..Heklt klart. Så det är bara att mangla på om allt..
Men Strandkrabban kommer köra på i storstövlarna..Och vill vi så kör vi på annat sätt också. Men det ger sig med tiden..
Nu ska jag jobba lite..
som sagt fikse handlar om massor, inte bara olika drag och linor och historier om vem som drog störtsa respektive minsta firren inte, hehehe!! Det handlar om ALLT det är därför det är så kul med fiske ju, inte sant??
Storstövlarna är på som vanligt jag fast idag är de lite halvsmutsiga och oblanka....är så jävla förkyld igen*snörvel*!!
Jaja, skam den som ger sig, får bli en whiskey imorrn elr nått så ordnar sig den saken, hehehe!!Strandkrabban
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av StrandkrabbanHåller fullkomligt med dig där, "on-topic" är ju föör töntigt*garv*!!
som sagt fikse handlar om massor, inte bara olika drag och linor och historier om vem som drog störtsa respektive minsta firren inte, hehehe!! Det handlar om ALLT det är därför det är så kul med fiske ju, inte sant??
Storstövlarna är på som vanligt jag fast idag är de lite halvsmutsiga och oblanka....är så jävla förkyld igen*snörvel*!!
Jaja, skam den som ger sig, får bli en whiskey imorrn elr nått så ordnar sig den saken, hehehe!!
Jo den därna jäkla förkylningen som aldrig går över. Du kanske har samma som jag. trodde den maxat i förrigår, men inte då..Här ska snörvlas o hostas tills dackefejden börjar om antar jag..
Inte ens hystersikt rökande med avsikt att röka ihjäl bacillerna hjälper ju..Just en snygg historia.
Ska bli skitväder i helgen, så jag kommer ägna mig åt off-topic saker som målning, spackling o annat..Måste försöka få ordning på fiskegrejjorna också..Just nu ligger det en stor hög med spön o rullar på golvet o i en garderob står en enoenhalvmeter hög packe draglådor..Dessutom två stora flyttkartonger med lösa beten o småprylar. fan..trodde jag fått ner mängden fiskegrejjor ordentligt. Men tji vad man bedrog sig..Här fick man fikon..Undrar vad jag har som jag glömt bort. Lite spännande att få ordning på..Kan bli en del sälja iväg kanske. Har så inihelvete med grejjor så det är löjligt faktiskt..
Dessutom olika provbeten jag lovat testfiska..Men när ska man hinna med allt..
'
När jag testfiskar ett bete så åker jag ut med BARA det betet o kör det överallt en hel dag. På så sätt vet jag hur det verkligen funkar när jag är klar..Liksom inga undalfykter eller möjlighet att byta till "säkert kort" om det segar..Visst..kan bli sega turer på det sättet..Men vad sjutton..jag jobbar ju med fiske o måste veta ordentligt så jag inte står o blajjar eller hittar på när kunderna frågar..
Mina fingertoppar börjar bli fjollmjuka också..För lite spelande..Kommer säkerligen få blåfingrar efter första repet med bandet igen..Men vad tusan..Snart är man igång o yxar som vanligt..
Stack hål i trumhinnan i måndags morse, ju..Heldöv på ena örat i nästan två dar..Men nu börjar det bli ok igen..
Näe..Bäst att dra igång jobbandet igen..massor av bildredigering att göra..Har även en ny grej att slänga in i webshoppen under dagen..Och snart kommer det en massa nya grejjor som ska in o göras nyhetsbrev på o.s.v...Så det är bara att dra igång o förbereda..Ha en bra helg, gräbban..
Hörs..
Kommentera
-
hallå
Ja låängtar efter vinterfisket. å alla tävlingar =)...tävlar du?
vilken klubb tävlar du för isf? och vars bor du? ja ävlar i SFK Malmen som finns i Linköping ha det braGanska ny här så ja vet inte så mycket om sidan (än).
Men ja antar att man snackar fiske här :P..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P AJo den därna jäkla förkylningen som aldrig går över. Du kanske har samma som jag. trodde den maxat i förrigår, men inte då..Här ska snörvlas o hostas tills dackefejden börjar om antar jag..
Inte ens hystersikt rökande med avsikt att röka ihjäl bacillerna hjälper ju..Just en snygg historia.
Ska bli skitväder i helgen, så jag kommer ägna mig åt off-topic saker som målning, spackling o annat..Måste försöka få ordning på fiskegrejjorna också..Just nu ligger det en stor hög med spön o rullar på golvet o i en garderob står en enoenhalvmeter hög packe draglådor..Dessutom två stora flyttkartonger med lösa beten o småprylar. fan..trodde jag fått ner mängden fiskegrejjor ordentligt. Men tji vad man bedrog sig..Här fick man fikon..Undrar vad jag har som jag glömt bort. Lite spännande att få ordning på..Kan bli en del sälja iväg kanske. Har så inihelvete med grejjor så det är löjligt faktiskt..
Dessutom olika provbeten jag lovat testfiska..Men när ska man hinna med allt..
'
När jag testfiskar ett bete så åker jag ut med BARA det betet o kör det överallt en hel dag. På så sätt vet jag hur det verkligen funkar när jag är klar..Liksom inga undalfykter eller möjlighet att byta till "säkert kort" om det segar..Visst..kan bli sega turer på det sättet..Men vad sjutton..jag jobbar ju med fiske o måste veta ordentligt så jag inte står o blajjar eller hittar på när kunderna frågar..
Mina fingertoppar börjar bli fjollmjuka också..För lite spelande..Kommer säkerligen få blåfingrar efter första repet med bandet igen..Men vad tusan..Snart är man igång o yxar som vanligt..
Stack hål i trumhinnan i måndags morse, ju..Heldöv på ena örat i nästan två dar..Men nu börjar det bli ok igen..
Näe..Bäst att dra igång jobbandet igen..massor av bildredigering att göra..Har även en ny grej att slänga in i webshoppen under dagen..Och snart kommer det en massa nya grejjor som ska in o göras nyhetsbrev på o.s.v...Så det är bara att dra igång o förbereda..Ha en bra helg, gräbban..
Hörs..
Hehehe, även jag har försökt de diverse metoderna, röka ihjäl de små liven elr bedöva dem med alkohol så de blir helt utslagna men NÄHE!!! Inte då...de jävlas och far ur näsan i fruktansvärda nysattacker bara för att återigen leta sig in i både sval och hals tydligen*sucka*..jaja, det är ok,d et går över.
Hahaha, har du SÅ mycket stuff?!! Ja, det kanske kan bli en del att sälja av ja, inte illa för då får man money till att köpa nya saker man vill ha, jag vill ha en ny RAPALA!! Blev assur när jag satte den i trädet i det där idiotkastet för någon vecka sedan.....jag borde lobotomeras!! Det var förmodligen det mest dumma kast jag gjort i hela mitt liv men men...det kommer flera*flinar*
Snart dags att börja packa här hemma jueee, ska bli både skoj och jobigt tror jag men vi är inne i nya hålan till jul ialafall, det är skönt!!
Ajdå, liiite jobb att fixa då har du ju Men ärligt, det måste vara najs att ha ett ansvar och ett jobb att sköta...jag förgås av tristess snart!!
Klart du måste veta vad du snackar om inför kunderna, kan ju inte bara blajja på*hahaha*!! Visst, kan ju vara segt med en sådan fisketur om draget inte verkar funka men det ärju ändå lite spännande att se om det till sist kommer något dumhuvve till firre och skallar det*flinar*?!! Tycker det låter roligt jag!! Att testa fiskedrag alltså.
Yepp, hörs igen och ha en underbar helg nu!!Strandkrabban
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 693 visningar
0 gillar
|