synd att så många tjejer är hysteriskt tråkiga överlag. Fiske är roligare än aerobics men det fattar dom flesta inte.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fler tjejjer?
Collapse
X
-
låter som ett roligt liv ju. när jag blir äldre ska jag nog bygga en liten stuga vid en sjö o bo där o fiska varje dag. kanske me en brud vore inte dumt allt. stiga upp i ottan o se dimman ligga på en spegelblank sjö o solen stiger upp o så drillar man gädda. de skulle vara riktigt skönt asså. men dagens tjejer springer runt på fester o blir hjärndöda typ (14isar hehe). man kan ju alltid hoppas på en sån brud men de e ju sällan nån har sån tur. förutom natito här på fiskesnack då.//Me
Kommentera
-
Originally posted by Strandkrabban
Hm...tja, tråkigt tycker jag, bor ju med i stan och är värsta utebruden ibland på helgerna
PA det var inte en lång haapening ni hade? Ni var väl hemma redan vid 00:00! Då hinner man ju fiska innan man går och lägger sig om man vill! "suck"
Riktigt kul med alla nya och gamla tjejer här på FS. Det finns nog fler, ni måste bara synas mer!
Kommentera
-
Originally posted by P A
Flickor, flickor..Hörnan var trevlig ikväll..15-17 Fisketöntar samlades o hade kul. Många kända profiler som Leffe Engström, Buster, GÖSta, Sillstryparn, Bottennapparn, BBRF, Bernt Åström (Sportfiskarna Stockholm) Vicke, KG? och Johan@ och många fler dök upp. Nästa gång är det obligatorisk närvaro för tjejjer. Endast två-tre stycken ikväll. Men det ger genast en bra stämning.
Krabban..Synd att du inte kände dom. fast dom stack ju till Stockholm för rätt många år sedan o tillhör generationen 40+ numera..Två välkända katrineholmare är dom. Vill du veta mer om oss i mitt band, så gå till vår website på http://go.to/eagerbeaver och lid en stund..hehe.
Och ett extra hej till "Molnet". Kul med tjejjer..:o)
//KBJ@
Kommentera
-
Originally posted by moln
synd att så många tjejer är hysteriskt tråkiga överlag. Fiske är roligare än aerobics men det fattar dom flesta inte.Strandkrabban
Kommentera
-
Bryan Ferry!!! Its all become clear now!!!I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
Kommentera
-
Hm...verkade som end el hade en blöt kväll igår och då menar jag inte av fiskvatten, inte av den vanliga kalibern iallafall, hähähä!!
Johoooo då, min sambo har med tur som har en tjej som fiskar massor, fast ibland när jag får den största fångsten tycker han inte alls att han har tur....*garv*...men visst är det toppen att ha ett så stort gemensamt intresse!!Strandkrabban
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 854 visningar
0 gillar
|