Ursprungligen postat av SimpZeN
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Diablo 3 släpps 15 Maj!
Collapse
X
-
När man har spelat igenom själva huvud storyn i vilket RPG spel som helst ett par 3 gånger så blir man ju rätt trött på det hela. Men i Skyrim t.ex kan man ju skita i huvud storyn och göra alla de oändligt många sido äventyren i stället. Hittar fortfarande uppdrag och nya platser som jag inte har sett förut.....Och så har man ju alltid som sagt möjligheten att ladda ned nya äventyr gratis.Senast ändrad av Jock Scott; 2012-03-15, 20:49.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Hwergelmer Visa inläggNu har jag inte spelat skyrim men jag orkade nog inte mer än 50 timmar av oblivion innan jag tröttnade på upprepningarna :-)
Såg nu Jock scotts inlägg
Jag vet att modding communityn för skyrim är extremt stor, och det ser lockande ut, MEN som jag nämnde tidigare... Konsoll XD
Ja buggarna är ju... lite roliga... breakdansande björn som dödar bönder är ju ... lite random
Fin bild, på trappan till Dragon Reach i whiterun med jorrvaskr i bakgrunden:P
Sett en hel del klipp med just Conan modden:PSenast ändrad av Guest; 2012-03-15, 20:51.
Kommentera
-
He, he, he! Ja, buggarna kan vara rätt komiska. Eller reta en till vansinnets gräns när spelet stänger ned med blå skärm för 3:e gången på 1 timme! Tog mig ett tag att räta ut den buggen.
Conan, var ju kul. Finns ju även andra, kända karaktärer att ladda ned. Men det är trots allt roligast att skapa dem självt.
Jag har alltid gillar bågskyttar i sådana här spel.
Ett stall tips med Skyrim. Spara ofta!Senast ändrad av Jock Scott; 2012-03-15, 20:58.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggNär man har spelat igenom själva huvud storyn i vilket RPG spel som helst ett par 3 gånger så blir man ju rätt trött på det hela. Men i Skyrim t.ex kan man ju skita i huvud storyn och göra alla de oändligt många sido äventyren i stället. Hittar fortfarande uppdrag och nya platser som jag inte har sett förut.....Och så har man ju alltid som sagt möjligheten att ladda ned nya äventyr gratis.
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHe, he, he! Ja, bugarna kan vara rätt komiska. Eller reta en till vansinnets gräns när spelet stänger ned med blå skärm för 3:e gången på 1 timme! Tog mig ett tag att räta ut den buggen.
Conan, var ju kul. Finns ju även andra, kända karaktärer att ladda ned. Men det är trots allt roligast att skapa dem självt.
Jag har alltid gillar bågskyttar i sådana här spel.
Bågskye blir ju lite mer Roleplay om man säger så. Men tycker bågskytte är helt värdelös i skyrim även på Adept i svårighets grad.. du hinner typ 2 skott innan du är i närkamp i vilket fall... Men jag är väl mycket för just In å hugg med dubbel hands svärdet medans rustningen tar allt skit:P
Kommentera
-
Ja, Bethesda som skapat Elder Scrolls serien. Påstår att man kan spendera bortåt 300 - 400 timmar på Skyrim om man ska lösa alla uppdrag? Vet inte om det stämmer riktigt? Men skulle inte bli alldeles förvånad om det är sant?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggJa jag har ju aldrig haft tillgång till moddar/färdiga templates. Så har ju alltid fått göra något eget... Visst Oblivion var helt omöjligt att fixa en karaktär som såg normal ut.... Skyrim har ju väldigt mycket mer + där. Nu kan man nästan göra mästerverk.
Bågskye blir ju lite mer Roleplay om man säger så. Men tycker bågskytte är helt värdelös i skyrim även på Adept i svårighets grad.. du hinner typ 2 skott innan du är i närkamp i vilket fall... Men jag är väl mycket för just In å hugg med dubbel hands svärdet medans rustningen tar allt skit:P
Jo, som bågskytt är smygandes ädla konst ett måste. Likså att inte stå allt för stilla ett längre tag efter skottet. Annars så är risken stor för ett fett slag svärd mellan ögonen överhängande.
Magiker, har aldrig varit min kopp te' någonsin.
Edit. Förgiftade pilar är ju trevliga....För skytten d.vs.Senast ändrad av Jock Scott; 2012-03-15, 21:18.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggJa, Bethesda som skapat Elder Scrolls serien. Påstår att man kan spendera bortåt 300 - 400 timmar på Skyrim om man ska lösa alla uppdrag? Vet inte om det stämmer riktigt? Men skulle inte bli alldeles förvånad om det är sant?
Gissar på att du kan klara allt om du går in för det på ca 200 timmar... men om du inte nördar så är det nog möjligt att det tar 400 timmar
Edit: Ville ju gilla ditt inlägg ovanför mitt... meeeen det går ju int:S
Kommentera
-
Ja, du kan säkert ha rätt. Man sitter ju inte direkt och stirrar på klockan medan man spelar så det är svårt att ha koll.
#Edit: Ville ju gilla ditt inlägg ovanför mitt... meeeen det går ju int:S #
Tack i alla fall!Senast ändrad av Jock Scott; 2012-03-15, 21:26.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 894 visningar
0 gillar
|