Nån här som jobbar/jobbat som polis? hur var de? ska själv bli polis eller liknande(pluggar juridik 1a ring) . ingen partypolis som bergman
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jobb som polis
Collapse
X
-
helst ska man rensa sitt brottsregister innan. så du får sudda ut Fucked for life från tumba som jag antar du har på ryggen.
men vem vill bli polis? köra runt i bilen o få ta hand om 1 brott var 7e månad. o oftast köra hem fulla fjortisar eller alkisar/Lazinko
Kommentera
-
Inte jag inte jag Skulle inte vilja bli polis verkar bara ett ganska tråkigt yrke händer ju inte allt för mycket i sverige
Ska sattsa på data, it, programmering eller elktronik i stället verkar bra mycket roligareAbborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
CW
För att ha god chans att bli polis ska du vara tjej och ha annan etnisk bakgrund än svensk. Annars blir det svårt. Klarar du de kraven? Iofs bra att du vill. Vi skulle behöva dubbla antalet poliser i Sverige, ungefär 15 000 till. Då skulle vi ha lika många som i New York, nästan.
Kommentera
-
Originally posted by kenta_85
Inte jag inte jag Skulle inte vilja bli polis verkar bara ett ganska tråkigt yrke händer ju inte allt för mycket i sverige
Ska sattsa på data, it, programmering eller elktronik i stället verkar bra mycket roligareSporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
Originally posted by CW
För att ha god chans att bli polis ska du vara tjej och ha annan etnisk bakgrund än svensk. Annars blir det svårt. Klarar du de kraven? .
närå.. borde nog agå att komma in där efter ett par år som nåt annat (fråga mig tne vad)..
Finns ju alltid en del alternativ.. har ju ett satans lumpenår därman iaf har lite tid att tänka :P
Kenta, må du ha ett skoj liv framför datorn.. =/
><(((*>
Natito! sorry jag har sovit i 4 timmar jag va så jäkla trött. Fiskepolis e inte alls dumt! ledsen för att jag inte svara på msn
Henrik L: jag vet att man ska passa sig för mig . jag tar inte fast polare eller så! jag e ingen sådan som följer lagboken utan och innan visst gör man lite saker och dylig ibland men de e ju inge allvarligt!mitt brottsregister är 1 snattning på ica å då va jag 12 eller något så passa er. ne ifall jag skulle va polare o de skulle bli något så tar inte jag fram handbojorna mot en polare.
Lazinco. jag får nog slänga min "ACAB"t-shirt (all cops are bastards) hehe annars e man ju dum
El crapone: va tror du? läsa juridik o sen 10 år till efter gymnasiet? nej de skulle jag inte tro. polishögskolan i 2 år eller vad de är o läsa juridik som de stod i en artikel? ja visst då kan mann allt redan. de e ju kul o ta fast småskitar på moppe ramma dom ner i diket o rikta en pistol and say "FREEES" nehehe ne nu ska vi inte bli för farliga här//Me
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
252 svar
81 907 visningar
0 gillar
|